• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Steg

Skjemautfylling

Nintendo switch

Har du opplevd problemer med Nintendo Switch-kontrolleren din?

Har du kjøpt en Nintendo Switch eller Switch Lite og opplevd at problemer med håndkontrolleren (Joy-Cons)? Da er vi interessert i å høre fra deg.

Vi håper du har lyst og anledning til å svare på spørsmålene nedenfor. Svarene vil bli brukt i vårt arbeid med å sikre lengre levetid for digitale produkter.

Velg profilbildet ditt i hovedmenyen på Switch. Gå til høyre med joysticken. Bla nedover listen for å se hvor langt du har spilt hvert spill og summer sammen.

Ønsker du å motta informasjon om vårt videre arbeid med å sikre lengre levetid på digitale produkter?
E-postadressen din vil ikke bli brukt i andre sammenhenger, og blir slettet når arbeidet er over. Send beskjed til nettansvarlig@forbrukerrådet.no hvis du ønsker å slette e-posten din.

Klag til selger

Hvis du har opplevd feil med kontrolleren anbefaler vi deg til å klage til selger. Hvis du ikke kommer til enighet, bør du skriftliggjøre klagen. Benytt gjerne et av våre ferdige klagebrev.

Hvis du ikke når frem, kan du ta saken inn til Forbrukertilsynet for mekling.

Vennligst vent...

Loader